Saturday, December 15, 2007

Politie salarissen - PVDA hypocriet Ter Horst zit te jengelen over dubbeltjes en kwartjes

Den Haag, 6 dec. Minister Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) wil politieagenten de komende twee jaar minimaal 5,75 procent meer loon bieden.

Daarnaast wil ze agenten op straat die al een jaar aan de top van hun schaal zitten, een toeslag van 100 euro bruto per maand geven.

Als de vakbonden afzien van die toeslag, wat Ter Horst niet hoopt, zou het salaris voor alle politiemensen extra omhoog kunnen gaan. De minister biedt van 6,75 procent over twee jaar, zo heeft ze vandaag laten weten.

Ter Horst is op 23 juli 2006 betrapt bij een alcoholcontrole.

Ter Horst had 30 microgram te veel alcohol bij een blaastest, goed voor een rijontzegging van een uur en een boete van 220 euro. Op de boete na, bleef de overtreding onbestraft. De vier agenten kregen straffen variërend van waarschuwingen tot voorwaardelijk ontslag.

In plaats van gewoon de niet meer dan redelijke eisen in te willigen zit deze PVDA hypocriet te jengelen over dubbeltjes en kwartjes.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

veel geleerd

12:01 AM  
Blogger Mizi Margueron said...

Ik volg deze blog nu al een tijdje en vandaag had ik het gevoel dat ik mijn verhaal moest delen omdat ik ook slachtoffer was. Na zeven jaar bij hem te zijn geweest, heeft hij het uitgemaakt, ik heb al het mogelijke gedaan om hem terug te krijgen, maar het was allemaal tevergeefs, ik wilde hem zo graag vanwege de liefde die ik voor hem heb, ik smeekte hem met alles, Ik heb het beloofd, maar hij weigerde. Ik legde het probleem uit aan mijn moeder en zij suggereerde dat ik liever contact had met een spreuk genaamd Drigbinovia die me zou helpen een spreuk uit te spreken om het terug te brengen, maar ik geloofde nooit in spreuk, ik had geen andere keuze dan de spreuk te proberen, en hij vertelde ik hoef me geen zorgen meer te maken dat alles goed zou zijn dat mijn ex zou terugkeren, hij betoverde verrassend namens mij de tweede dag, het was rond 16:00 uur. Mijn ex belde me, ik was zo verrast, ik beantwoordde de oproep en alles wat hij zei was dat hij spijt had van alles wat er gebeurde, dat hij me terug wilde, dat hij zoveel van me hield. Ik was zo blij dat het voor mij werkte, dus we begonnen weer gelukkig samen te leven. Sindsdien heb ik beloofd dat iedereen die ik ken een relatieprobleem heeft, ik zal zo'n persoon helpen door te verwijzen naar de enige echte en krachtige tovenaar die me heeft geholpen met mijn eigen probleem en anders is dan al dat nep. Iedereen heeft hier hulp nodig zijn e-mail: doctorigbinovia93@gmail.com je kunt WhatsApp bellen via zijn mobiele nummer +2348144480786 voor het beste resultaat voor alles of je probleem

2:01 PM  
Blogger SIMON PATCHIN said...

Hoe u uw ex-minnaar/partner/vriend/vriendin/vrouw of echtgenoot terug kunt krijgen?

Het breekt mijn hart om te weten dat mensen zo veel pijn hebben dat ze wanhopig hun liefdesleven terug willen krijgen. Voor iedereen die nu pijn heeft, ik wil dat je je geen zorgen meer maakt, want je ex-minnaar/partner zal bij je terugkomen zodat je je weer heel kunt voelen en dat meen ik echt. Toen mijn vrouw me verliet, was Lord Zakuza de man met wie ik contact opnam die me hielp om mijn vrouw binnen 48 uur terug te krijgen met zijn krachtige spreuk en ik kan nooit de dag vergeten dat ik Lord Zakuza bedoelde, want zijn spreuken verrichten GROTE WONDEREN. Neem nu contact op met Lord Zakuza, want hij is als een God op aarde die je EX-liefhebber binnen 48 uur terug kan krijgen met zijn krachtige spreuk. Via onderstaande gegevens kunt u met hem in contact komen.


WhatsApp/bel/sms: +1 740 573 9483
Website via: lordzakuzaspells.com
E-mail via: Lordzakuza7 @ gmail. com

12:08 PM  

Post a Comment

<< Home

jobs
jobs Counter