Sunday, May 06, 2007

Asociaalste Britten naar wooncomplexen - Blair een voorbeeld voor de Nederlandse salon socialsten

AMSTERDAM - De asociaalste Britse gezinnen worden ondergebracht in speciale wooncomplexen. Verspreid over heel Groot-Brittannië worden momenteel 53 van die complexen opgezet, met als doel om "buren uit de hel", zoals het ministerie van binnenlandse zaken hen noemt, op te vangen.


Gezinnen waar werkelijk niets mee valt aan te vangen worden naar een van de wooncomplexen gestuurd. Daar mogen ze beperkt bezoek ontvangen, worden ze dag en nacht in de gaten gehouden door maatschappelijk werkers en moeten ze zich aan een avondklok houden. Pas als de begeleiders vinden dat de gezinsleden hun leven hebben gebeterd, mogen ze weer op eigen benen staan. Eind dit jaar zitten naar schatting 25 probleemgezinnen in een speciaal wooncomplex.

De wooncomplexen zijn het nieuwste regeringsinitiatief om asociaal gedrag aan te pakken. Premier Tony Blair is in zijn laatste ambtstermijn in het offensief gegaan tegen asociaal gedrag; de sociale cohesie wordt volgens hem verzwakt door ongeïnteresseerde ouders en een ruwe, ordeloze jongerencultuur.

1 Comments:

Blogger SIMON PATCHIN said...

Hoe u uw ex-minnaar/partner/vriend/vriendin/vrouw of echtgenoot terug kunt krijgen?

Het breekt mijn hart om te weten dat mensen zo veel pijn hebben dat ze wanhopig hun liefdesleven terug willen krijgen. Voor iedereen die nu pijn heeft, ik wil dat je je geen zorgen meer maakt, want je ex-minnaar/partner zal bij je terugkomen zodat je je weer heel kunt voelen en dat meen ik echt. Toen mijn vrouw me verliet, was Lord Zakuza de man met wie ik contact opnam die me hielp om mijn vrouw binnen 48 uur terug te krijgen met zijn krachtige spreuk en ik kan nooit de dag vergeten dat ik Lord Zakuza bedoelde, want zijn spreuken verrichten GROTE WONDEREN. Neem nu contact op met Lord Zakuza, want hij is als een God op aarde die je EX-liefhebber binnen 48 uur terug kan krijgen met zijn krachtige spreuk. Via onderstaande gegevens kunt u met hem in contact komen.


WhatsApp/bel/sms: +1 740 573 9483
Website via: lordzakuzaspells.com
E-mail via: Lordzakuza7 @ gmail. com

12:11 PM  

Post a Comment

<< Home

jobs
jobs Counter