Tuesday, May 22, 2007

Hufterduo brengt politiemensen in gevaar

Gefotografeerde jongeren mogen 'terugschieten'
ZWOLLE (ANP) - In reactie op agenten die in Zuid-Holland preventief hangjongeren fotograferen, heeft het Zwolse hufterduo Holsappel en Alkema maandag de site politiefoto.nl geopend. Bezoekers van de site mogen hierop zelfgemaakte foto's van agenten zetten.
Het fotograferen van hangjongeren is ,,een uitwas van veiligheidswaan'', zei Wim Holsappel maandag. Bij agenten die niet op de gevoelige plaat vastgelegd willen worden, raden de kunstenaars gebruik van telelens of verdekt opgestelde posities aan.
Wekelijks stelt het duo voor de maker van de leukste foto een chocoladereep beschikbaar. Dit als knipoog naar het uitdelen van chocola aan jongeren door agenten in Schiedam. ,,Het wachten is nu op de inzet van gummybeertjes tegen hooligans'', aldus Holsappel.

Het duo reed in juni vorig jaar nog samen met oud-international Willy van de Kerkhof in een oranje tank Duitsland binnen uit protest tegen de verkoop van oranje Wehrmacht-helmpjes. Begin deze maand overhandigden ze aan de autoriteiten van Belgisch Limburg een 'wietkot', een mobiel verkooppunt om overlast van drugstoeristen rond Maastricht te voorkomen. In een eerdere ludieke actie beroofden ze verkleed als sint en pieten een supermarkt van een winkelkar vol pepernoten.

maandag 21 mei 2007, ANP

Dit hufterduo moet eens gewoon aan het werk gaan in plaats van te profiteren van de maatschappij die hen onderhoudt.

Labels: , , ,

1 Comments:

Blogger SIMON PATCHIN said...

Hoe u uw ex-minnaar/partner/vriend/vriendin/vrouw of echtgenoot terug kunt krijgen?

Het breekt mijn hart om te weten dat mensen zo veel pijn hebben dat ze wanhopig hun liefdesleven terug willen krijgen. Voor iedereen die nu pijn heeft, ik wil dat je je geen zorgen meer maakt, want je ex-minnaar/partner zal bij je terugkomen zodat je je weer heel kunt voelen en dat meen ik echt. Toen mijn vrouw me verliet, was Lord Zakuza de man met wie ik contact opnam die me hielp om mijn vrouw binnen 48 uur terug te krijgen met zijn krachtige spreuk en ik kan nooit de dag vergeten dat ik Lord Zakuza bedoelde, want zijn spreuken verrichten GROTE WONDEREN. Neem nu contact op met Lord Zakuza, want hij is als een God op aarde die je EX-liefhebber binnen 48 uur terug kan krijgen met zijn krachtige spreuk. Via onderstaande gegevens kunt u met hem in contact komen.


WhatsApp/bel/sms: +1 740 573 9483
Website via: lordzakuzaspells.com
E-mail via: Lordzakuza7 @ gmail. com

12:11 PM  

Post a Comment

<< Home

jobs
jobs Counter