Tuesday, October 23, 2007

PVDA-zakkenvullers weer actief: PvdA-minister Koenders sluist gemeenschapsgeld door naar campagnebureau BKB van PVDA-vriendjes

De Tweede Kamer is verbijsterd dat PvdA-minister Koenders (Ontwikkelingssamenwerking) een groot evenement van 750 duizend euro onderhands heeft gegund aan campagnebureau BKB dat wordt geleid door twee PvdA?ers. Alle partijen hekelen deze handelwijze ? waarmee Europese regels zijn overtreden ? en eisen opheldering.

?Koenders zit fout, dit is is onacceptabel?, zegt CDA-Kamerlid Knops. Blom (PvdA) noemt het gedrag van zijn partijgenoot ?buitengewoon onverstandig?. SP en PVV menen dat er sprake is van vriendjespolitiek. Wilders (PVV): ?Belastinggeld doorsluizen naar partijgenoten, dat deugt echt niet.?

Steen des aanstoots voor de Kamer is de manifestatie die Koenders eind juni organiseerde op het voormalige eiland Schokland over armoedebestrijding. Gezien de kosten had de PvdA?er dit evenement openbaar moeten aanbesteden.

Knops reageert vol ongeloof. ?Als een minister zich niet aan de regels houdt, hoe kun je dan van de burger verwachten dat wel wel te doen?? De CDA?er heeft er geen goed woord voor over dat BKB ? ?een bureau met een duidelijke PvdA-kleur? ? de opdracht kreeg. Blom (PvdA) spreekt van een ?beginnersfout? van Koenders die ?slecht is voor zijn geloofwaardigheid?. Blom: ?Tijdgebrek kan nooit een argument zijn. Een minister moet de regels naleven.? Van Velzen (SP) betwijfelt of het een beginnersfout van Koenders is. ?Hij zit al zijn halve leven in de politiek.?

VVD-Kamerlid Boekestijn waarschuwt de minister dat dit nooit meer mag gebeuren. Volgens de VVD?er is het idee voor de manifestatie al in januari geboren. ?Koenders had maanden om het evenement aan te besteden. Het getuigt van grenzeloze naïviteit of tomeloze arrogantie dat niet te doen. Ik weet niet wat ik het ergst vind.? Boekestijn vindt dat Koenders moet boeten voor zijn misstap. ?Laat hem op zijn blote knieën van de Apenrots (het ministerie, red.) naar de Kamer kruipen.?

Voor Wilders heeft de geloofwaardigheid van Koenders ?een forse deuk opgelopen?. De PVV-leider denkt dat openbare aanbesteding tot een lagere prijs had geleid. ?Koenders moet zich schamen voor het bevoordelen van zijn rode vriendjes?.

1 Comments:

Blogger SIMON PATCHIN said...

Hoe u uw ex-minnaar/partner/vriend/vriendin/vrouw of echtgenoot terug kunt krijgen?

Het breekt mijn hart om te weten dat mensen zo veel pijn hebben dat ze wanhopig hun liefdesleven terug willen krijgen. Voor iedereen die nu pijn heeft, ik wil dat je je geen zorgen meer maakt, want je ex-minnaar/partner zal bij je terugkomen zodat je je weer heel kunt voelen en dat meen ik echt. Toen mijn vrouw me verliet, was Lord Zakuza de man met wie ik contact opnam die me hielp om mijn vrouw binnen 48 uur terug te krijgen met zijn krachtige spreuk en ik kan nooit de dag vergeten dat ik Lord Zakuza bedoelde, want zijn spreuken verrichten GROTE WONDEREN. Neem nu contact op met Lord Zakuza, want hij is als een God op aarde die je EX-liefhebber binnen 48 uur terug kan krijgen met zijn krachtige spreuk. Via onderstaande gegevens kunt u met hem in contact komen.


WhatsApp/bel/sms: +1 740 573 9483
Website via: lordzakuzaspells.com
E-mail via: Lordzakuza7 @ gmail. com

12:09 PM  

Post a Comment

<< Home

jobs
jobs Counter